صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

 قیمت حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای

قیمت حفاظ شاخ گوزنی یکی از مهم ترین مباحثی است که به واسطه آن شما به خرید و نصب یک حفاظ شاخ گوزنی کامل میپردازید و یا از خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی منصرف می شوید.

در این مقاله ما به عنوان مدافع حقوق مشتری راهکارهایی را به شما معرفی میکنیم تا با اقداماتی بتوانید حفاظ شاخ گوزنی خود را مرقون به صرفه تر به دست آورید و از ایمنی با قیمت مناسب و قابل تحملی استفاده کنید و لذت ببرید.

پایه حفاظ یک عامل تأثیر گذار.

حفاظ های نردهای از جمله حفاظ هایی است که برای تأثیر درست و مناسبش یک پایه مناسب نیاز دارد این واقعیتی است که اگر حفاظ شاخ گوزنی شما در مسیر خود دچار شکستگی و یا پله شود حفرهای را برای ورود سارقان باز کرده است و این عملا تمام زحمات شما را برای نصب یک حفاظ شاخ گوزنی  مناسب بر روی دیوار خود به باد می دهد . د ر بسیار موارد می شود با سفارش شاخه های حفاظ شاخ گوزنی  در چند ارتفاع اختلاف سطح لغاز دیوار و یا شکستگی های دیوار را  از بین برد که این کار میتوان مقدار زیادی در پایین آوردن قیمت  حفاظ بوتهای و یا حفاظ شاخ گوزنی شما مؤثر باشد اما گاهی شما ناچار از شاسی کشی برای نصب حفاظ خود هستید که این کار سبب می شود یک شاسی فلزی برای پایه حفاظ شما در نظر گرفته شود به یاد داشته باشید ک کارشناسان صنایع فلزی کاوه برای این که از کشیدن یک شاسی که با آن پایه حفاظ شما نصب شود همیشه اجتناب می کنند اما گاهی  این کار اجتناب ناپذیر است و باید اندکی قیمت حفاظ را به خاطر کیفیت این حفاظ ها بالا برد.

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

استفاده از رنگ های کوره ای و یا الکترواستیل در قیمت حفاظ شاخ گوزنی  شما نیز مؤثر است درست است که این رنگ ها نسبت به رنگ پودری کیفیتی بسیار بالایی دارد  اما بهتر است جا هایی که دید چندانی ندارد و یا نمای آن چندان برای شما مهم نیست را با رنگ پودری رنگ کنید تا اندکی قیمت حفاظ شما پایین تر بیاید.

حمل ونقل

این واقعیتی است که انواع حفاظ شاخ گوزنی  وزن بالایی دارد و باید برای آن از وانت بار استفاده کرد و در فصل های خاصی از سال قیمت حمل و نقل بسیار بیشتر از دیگر فصول سال است مواقعی مانند شب عید و تابستان که فصل اسباب کشی است زمان مناسبی برای نصب حفاظ شاخ گوزنی نیست. بهتر است برای این که کرایه حمل کمتری بپردازید در فصول سرد به سفارش و نصب حفاظ شاخ گوزنی بپردازید تا قیمت حفاظ شاخ گوزنی شما کمتر شود.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی