صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

روش های رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ب.ظ

رنگ حفاظ شاخ گوزنیحفاظ شاخ گوزنی یکی از مهم ترین و در عین حال قوی ترین روش ها محافظتی است که شما برای بنا و ملک خود میتوانید به کار بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی و در نوع دیگر آن حفاظ های نیزاری و بوته ای علاوه بر استحکام و نفوذ ناپذیری بیشتری که نسبت به دیگر انواع حفاظ های آهنی دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده  و نصب بروی روی دیوارهای خانه کارخانه و شرکت شما باشد. این حفاظ از آنجایی که از جنس فولاد ساخته میشود در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی آسیب پذیر است و باید برای حفظ کیفیت و نفوذ ناپذیری حفاظ شاخ گوزنی شما دچار خلل شود.

بهترین رنگ آمیزی ها برای حفاظ شاخ گوزنی   

استفاده زا دو روش بسیار مناسب برای حفاظ شاخ گوزنی شما توصیه میشود این دو روش عملا دو روش با دو هزینه متفاوت برای شما ست که البته به اندازه هزینه خود می تواند برای شما بازدهی داشته باشد .

رنگ کوره ای  یا الکترواستاتیک می تواند بهترین رنگی باشد که تا سال ها برای حفاظ شاخ گوزنی خود انتخاب میکنید این رنگ میتواند تا مدت ها برای شما کار کند حفاظ شاخ گوزنی شما در هر شرایط آب و هوایی به خصوص در شرایط آب و هوایی شمال کشور دوام آورد و از زیبایی و استحکام این حفاظ کارآمد چیزی کم نشود.

روش سنتی رنگ کردن حفاظ شاخ گوزنی این روش اقتصادی تر از روش اول است و با پیستوله و پاشش پودری رنگ روغنی بر روی سطح حفاظ شاخ گوزنی و یا بوته است البته اگر شما حفاظ بوتهای و یا نیزاری را برای نصب روی دیوار خود برگزیده باشید بهتر است از روش اول برای رنگ کردن حفاظ خود استفاده کنید اما می توان حفاظ های شاخ گوزنی را نیز با رنگ پیستوله ای رنگ کرد این رنگ دوام کمتری دارد و حدود سه سال بعد باید تجدید شود که این کار باز نیز با پاشش رنگ روغنی بر روی سطح حفاظ شاخ گوزنی صورت میگیرد. اگر در مناطق پر غبار جنوب کشور و یا شمال کشور به سر می برید به هیچ عنوان این روش برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی شما توصیه نمیکنیم.

به هر حال استفاده از یک لایه رنگ می تواند حفاظ شاخ گوزنی شما را به اوج زیبایی و دوام نزدیک کند درباره زیبایی حفاظ شاخ گوزنی در مقاله دیگر نیز سخن میگویی که از شما دعوت می کنیم در وبسایت ما این مقالات را هم مطالعه کنید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی