صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

حفاظ شاخ گوزنیاین که هر خانه ای برای این که به دستبرد سارقان دچار نشود نیاز به یک حفاظ نرده ای دارد که باید به صورت حفاظ نصب شده بر روی دیوار از آن بهره جست شکی نیست. در امن ترین منطقهها  بر روی بلند ترین دیوارها وجود یک حفاظ نردهای میتواند جلوی ورود سارقان را به خوبی بگیرد و این کار باید به سرعت و دقت هرچه تمام صورت بگیرد.

سرعت در این راه به این خاطر اهمیت دارد که خانه هایی که در شرف نصب حفاظ هستند بیشتر به چشم سارقان می آیند و آنها به خاطر این که این خانهها را به زودی از دست می دهند و راه ورود آنها به این خانه ها به زودی بسیار سخت و تنگ می شود به این خانه ها بیشتر دست برد می زنند. پس کارشناسان صنایع فلزی کاوه باید برای نصب حصار های شاخه گوزنی  و بوته این با سرعت بسیار بالایی کار کنند و ظرف مدت یک الی دو روز این حفاظها را برای مشتریان خود نصب کنند. کارشناسان صنایع فلزی کاوه تقریبا از زمان حمل حفاظ  شاخ گوزنی به محل حدود یک الی دو روز زمان نیاز دارند که به صورت کامل این حفاظها را برای مشتریان صنایع فلزی کاوه نصب کنند و تا کنون هم چنین بوده است.

چالش سطح در نصب حصار شاخ گوزنی

دیوارها همیشه به صورت راسته و در یک سطح صاف هموار بنا نشدهاند. گاهی دیوار ها برآمدگی هایی به نام لغاز دارند که در آن پنجره و یا در ها ورودی و باغ پارکینگ را کار میگذارند و یا برای تقویت دیوارها دیوار میان چندین لغاز ساخته شده است این مدل دیوارها در مناطق شمالی تهران بسیار یافت میشود زیرا زمین های این مناطق پر شیب و نا هموار است.

برای فائق آمدن به این مشکل مهندسان صنایع فلزی کاوه راه های بسیار جالبی دارند یکی از آنها استفاده دو ارتفاع حصار بوته ایو یا شاخ گوزنی است فی المثال اگر فاصله لغاز و دیوار اختلاف سطحی 30 سانتی باشد روی دیوار را حصار هایی با طول 90 سانت میپوشاند و بر روی لغاز ها نیز حصار هایی با ارتفاع 120 سانتیمتر این گونه سطحی کاملا نفوذ ناپذیر را برای جلوگیری از نفوذ سارقان به داخل ملک به وجود می آورند. این راه از دیگر روش ها برای حل مشکلات اختلاف سطح بسیار کار آمد تر و بسیار قوی تر است.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی