صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

مزایا نورپردازی در حفاظ های روی دیوار

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۸ ب.ظ

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار با نورپردازی بسیار زیباتر می شود.

امنیت برای شما گاهی خیلی سخت و گاهی بسیار ساده محقق می شود. شاید استفاده از یک راه ساده و بسیار ابتدایی بتواند شما را از خرج دهها میلیونی برای ایجاد امنیت در طرافتان معاف کنید و در عین حال به سادگی هرچه تمام شما را به خواسته هایتان برساند.

 

 

استفاده از حفاظ های روی دیوار مانند حفاظ  شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای یکی از این راه ها ست راهی ساده اما بسیار مؤثر برای جلوگیری از تجاوز به حریم شما شما با استفاده از یک ردیف متراکم از دسته های حفاظ شاخ گوزنی می توانید جلوی بسیاری از تعدی های به حریمتان را بگیرید و این در حالی است که اگر نخواهید از حفاظ روی دیوار برای حفاظت از ملک شخصیتان استفاده کنید باید از دزدگیر ها و یا دوربین های مدار بسته برای ایمن تر کردن محیطتان بهره بجویید که قیمت بسیار بالایی دارند و کارایی آنها هم چندان بیشتر از حفاظ روی دیوار نیست.

 

 

اما راهی هم هست که کارایی و تأثیر حفاظ روی دیوار را به دو برابر افزایش میدهد و احتمالا با بازگو کردن این راه شما در مییابید که چقدر ساده می توان کارایی امنیت را به خانه خود مهمان کرد.

 

 

نورپردازی راهی ابداعی برای بالا بردن امنیت.

 

 

این واقعیتی است که سرقت و سارق عاشق تاریکی است همان طور که این کار کاری سیاه و بسیار نا پسند است همیشه هم در سیاهی ها و در اختفای در سیاهی صورت میپذیرد . این واقعیتی است که اگر شما در جایی پر نور قرار بگیرید احتمال آن که در شب سرقتی از شما انجام شود .

 

 

حفاظ شاخ گوزنی مانند جنگلی زمستانی است به خصوص که اگر با رنگ سفید رنگ آمیزی هم شود دیگر زیبایی یک جنگل برف گرفته را با خود به همراه دارد حالا اگر این حفاظ ها با چند پروژکتور نورپردازی شود حتم بدانید که زیبایی بسیار زیبایی را برای شما به  ارمغان می آورد اما این زیبایی همراه با یک پارامتر امنیتی خواهد بود .

 

 

سارقان برای ورود به خانه محل کار و یا ویلای شما باید از این حفاظ روی دیوار عبور کنند اما اگر این حفاظ تاریک باشد فرصت آنها برای عبور از حفاظ بیشتر خواهد بود ضمنا با نرو پردازی از پایین به بالا نوری درخشان همیشه در چشم کسانی است که می خواهند از روی حفاظ رد شوند و همین اختلال دید میتواند مشکلات بسیار زیادی را برای سارقان فراهم آورد.

 

 

نصب پروژکتور و نور پردازی حفاظ روی دیوار کار بسیار راحت و کم خرجی است اگر هم از پول برق پروژکتور ها اندیشه دارید باید بگوییم که پروژکتور های حال حاضر بسیار کم مصرف هستند و تنها با دو لامپ کم مصرف معمولی کار میکنند پس از این بابت هم هیچ نگرانی را نباید به دل راه بدهید.

 

 

 

با این کار بسیار ساده قدرت حفاظ روی دیوار شما به دو برابر افزایش مییابد و به راحتی می توانید خانه محل کار و ویلای خود را محافظت کنید . این تکنیک آنقدر کار آمد است که سارقان بارها پیش آمده است که قبل از شروع به سرقت خود اول بلایی بر سر نور پردازی مزاحم حفاظ های روی دیوار هدف خود آورده اند پس حتما به این نشانه هم حساس باشید.  

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی