صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

مشکلات دیوار پلکانی و حفاظ های روی دیوار

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۱۷ ب.ظ

حفاظ روی دیوار

حفاظ های روی دیوار همیشه با یک چالش خاص رو به رو بودهاند و آنهم شیب دیوار و یا دیوار های همراه با شکستگی بودهاند. این دیوار ها همیشه باید به گونهای خاص با حفاظ های روی دیوار پوشش داده شوند تا از ورود متجاوزین به حریم  خصوصی جلوگیری کنند.

حفاظ های روی دیواری که در این نوع دیوار به درد می خوردند و می توانند مانند سدی محکم روی دیوار خانه و یا باغ شما قرار بگیرد حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای هستند.

حفاظ های آبشاری و نیزه‌‌ای قدمیچندان توانایی نصب برروی دیوار هایی که همراه با شکستگی و تغییر زاویه نیستند اما به دلایلی که در ادامه این مقاله برای شما توضیح می دهیم بهترین انتخاب برای شما استفاده از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای است.

چرا حفاظ شاخ گوزنی مناسب است

این واقعیتی است که حفاظ شاخ گوزنی به صورت دسته ای ساخته میشود در حفاظ بوتهای این موضوع بسیار قوی تر است و به واسطه این که این حفاظ را می تواند در قسمت هایی بلند تر و در قسمت هایی کوتاه تر تغییر ارتفاع داد، می توان شیب و شکستگی دیوار را با کوتاه و بندی حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای کاملا از بین برد. حتی در دیوار هایی که با لغاز پله ای ساخته می شوند می توانید با زیاد کردن طول دسته های حفاظ شاخ گوزنی و یا بوته‌ای به راحتی اختلاف ارتفاع موجود در دیوار می تواند پوشش دهید.

همین طور در قسمت‌هایی که یک شکستگی در دیوار وجود دارد و ما تنها با یک اخلاف سطح در طول دیوار رو به رو هستیم می‌توان با بالا برده میزان تراکم شاخه‌های  نصب شده در قسمت شکستگی می توانید به راحتی حفره امنیتی بوجود آمده در حفاظ روی دیوار خود را کاملا بپوشانید.

حفاظ های روی دیوار اعم از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای از آن دسته حفاظ هایی هستند که به واسطه انعطافی که در نحوه ساخت خود دارند برای انواع شرایط می تواند سازگاری یابد و همین اصلی ترین شیوه محافظت در این روزها باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی