صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

حفاظ شاخ گوزنی و نرده های فاجعه بار

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ

حفاظ شاخ گوزنی

همه ما زمانی را به یاد داریم که در 30 دی 1395 گروهی از آتشنشان های دلاور این سرزمین در ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند. ساختمان پلاسکو یکی از ناایمن ترین وضعیت هایی بود که منجر به یک فاجعه تمام عیار شد. همه در برابر این حادثه غم انگیز این پرسش را از خود پرسیدند که چرا آتشنشان ها در لحظات آخر نتوانستند که آن مکان را ترک کنند.

دلایل بسیار زیادی را برای این موضوع ذکر کرده اند اما یکی از آنها که بسیار غم انگیز بود و در فیلم هایی که در لحظه آخر از این آتشسوزی ثبت و ضبط شد هم نمود پیدا کرد عدم توانایی آتشنشان ها در گذر کردن از نرده های جلوی پنجره نصب شده در ساختمانم پلاسکو به خصوص در طبقات بالا بود . این نرده ها فقط برای این نصب شده بودند که جلوی نفوذ سارقان را از راه پنجره بگیرند اما با انتخاب راهی جای گزین میشد از این فاجعه تا حدی جلوگیری کرد و شاید با انتخاب روشی درست می شد جان چند آتشنشان را حفظ کرد.

 

 

نره هایی که برروی پنجره جوش داده میشود نه تنها برای آتشنشانها در هنگام عملیات نجات بلکه برای همه در هنگام فرار از ساختمان می تواند مانع کشنده ای باشد اما این در برابر این روش غلط چه راه هایی پیش رو است.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی راهی جایگزین

 

 

برای این که هم خانه و یا محل کار شما محافظت شود هم مشکل تخلیه سریع ساختمان برای شما وجود نداشته باشد بهترین راه استفاده از حفاظ های روی دیوار است. حفاظ شاخ گوزنی می تواند کاملا از ورود سارقان از راه دیوار جلوگیری کند و شما دیگر این مشکل را نداشته تا جلوی پنجره های خود را سد کنید.

 

 

 

استفاده درست از حفاظ شاخ گوزنی  در هر نقطه از ساختمان این امکان را فراهم می آورد که شما به راحتی بتوانید از پنجره ها در هنگام فرار استفاده کنید . رساندن افراد به قسمت حیاط ساختمان می تواند جان همه را نجات دهد و همه افراد یک ساختمان می توانند از قسمت حیاط به راحتی خارج شوند بی آن که حفاظ های شاخ گوزنی نصب شده برروی دیوار بتواند مانعی برای فرار شود.   

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی