صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

حفاظ لاله و مزایای آن

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷ ب.ظ

حفاظ لالهحفاظ لاله یکی از انواع حفاظ های بوته ای یا حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی از آنجا که زوائد و ردیف های متراکم و پر شماری دارد یکی از پرطرفدارترین انواع حفاظ های با قابلیت نصب بر روی دیوار است.

اما این حفاظ به واسطه تراکم بالایش و همین طور شکل نسبتا تصادفی و نامنظمی بر روی دیوار شما پدید میآورد تزاحم بصری خاصی را برای شما پدید میاورد و مکان هایی که زیبایی مناظر آنها برای رونق کسب و کارشان اهمیت دارند چندان روی خوشی به این نوع کلاسیک حفاظ شاخ گوزنی نشان نمیدهند. از این رو هنرمندان و صنعتگران صنایع فلزی کاوه به دنبال شکلی هنری تر از انواع حفاظ های بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند. استفاده از یک حفاظ خاص مانند حفاظ بوته ای در این روش یکی از بهترین روش ها بوده است و برای این که اوج زیبایی را در طراحی حفاظ بوته ای شاهد باشیم از حفاظ های لاله برای مشتریان مشکل پسند خود استفاده میکند.

حفاظ لاله و ایمنی آن

حفاظ بوته ای لاله با خم کاری چندین کلاف میل گرد ساخته می شود همین زوایای خمیده آن است که آن را به یکی از زیباترین انواع حفاظ های ساخته شده صنایع  فلزی کاوه بدل کرده است.

حفاظ لاله از آنجا که از انواع حفاظ های بوته ای محسوب میشود انواع زوائد تیز و بسیار خطرناک برای متجاوزان را در خود جای داده است و رد شدن از آن بسیار کار مشکلی است و اگر در ارتفاع درستی ساخته و نصب شود حفاظی بسیار کار آمد برای محافظت از اماکن و املاک شما به حساب میآید .

یکی از پیشنهادهای ما برای زیباتر کردن این حفاظ نسبتا هنری ساخته شده در صنایع فلزی کاوه، رنگ آمیزی دو رنگ حفاظ های لاله است. استفاده از برخی زوائد دو رنگ سبب میشود دورنمای دیواری که بر آن حفاظ لاله نصب شده است به صورت دیواری به نظر بیاید که گیاهی بر آن گل داده است همین طور از داخل گیاهی رونده و تیغ دار را میتوان بر بدنه حفاظ های لاله تنید که آنها را به سرحد زیبایی میرساند برای این کار گیاه رز رونده می تواند بسیار مناسب باشد.     

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی