صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

حفاظ شاخ گوزنی

در بسیاری موارد نصب حفاظ های شاخ گوزنی و و حفاظ های بوته ای بر روی دیوار هایی صورت می پذیرد که سرپوش سنگی دارند اما در پارهای موارد نیز سرپوش دیوار ها فلزی است. این دیوار ها بیشتر در باغ ها و مکان هایی که دور تا دور ملک مورد نظر باز است ساخته شده اند و برای محافظت از این دسته املاک بهتر است از حفاظ های شاخ گوزنی استفاده شود.

حفاظ های شاخ گوزنی در این گونه املاک با ارتفاع بیش از یک متر سفارش داده میشود و نصب حفاظ های شاخ گوزنی و حفاظ ها بوته ای در این گونه دیوار ها روشی مخصوص به خود دارد.

در دیوارهای با سرپوش سنی با سوراخ کردن ده الی پانزده میل و قراردادن بست های فلزی چهار پهلو میتوان انواع حصارها را با هر وزنی را بر روی دیوارها نصب کرد اما در دیوار هایی که سر پوش فلزی دارند اندکی کار متفاوت است.

کارشناسان نصب صنایع فلزی کاوه قبل از شروع به ساخت حصارهای شاخ گوزنی راه نصب این حفاظ را برروی دیوار ملک شما کاملا میسنجند و بسته به ضخامت سر پوش دیوار شما راهی را برای این کار در نظر میگیرند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی در دیوار هایی با سرپوش ضخیم تر از 2میل

این دیوارها سر پوشی بسیار ضخیم و نو  بر سر خود دارند و خواه این سر پوش به صورت تخت و یا شیبدار باشد چندان در روش نصب حفاظ  شاخ گوزنی تفاوت نمیکند در این حالت کارشناسان صنایع فلزی کاوه حفاظ را بر روی خود سر پوش دیوار جوش می دهند و این کار را برای کار شناسان ما بسیار ساده می کند و همین طور برای مشتریان عزیز مانیز هزینه های نصب بسیار کاهش مییابد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوارهایی با سرپوش نازک تر از دو میل

این دیوارها اغلب سرپوش هایی نازک کهنه و و زنگ زده دارند و در بسیاری موارد خوردگی  ورق فلزی که بر روی دیوار نصب شده است سبب میشود که کارشناسان صنایع فلزی کاوه به آن اعتماد نکنند و مانند دیوار هایی که سرپوش سنگی دارند به سوراخ کردن و استفاده از بست های چهار پهلو برای نگه داشتن حفاظ شاخ گوزنی کنند.

در این نوع دیوار ها استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی و یا حفاظ های بوته این میتواند استحکام سر پوش دیوار شما را بسیار خوب قوی حفظ کند و شما دیگر از تعویض و باز سازی بست و پایه  این سرپوش ها نیز معاف می شوید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی