صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

حفاظ نیزاری

در انواع حفاظ فلزی تفاوت یکی از راههای فروش و توانمند سازی سرمایه است. شما اگر سازنده خانه ای باشید بهترین راه برای فروش ملکی که آن را ساخته اید ایجاد تفاوت های کوچک در ظاهر ساختمان است.

 

 

این واقعیتی است که با قوانین سخت گیرانه این روز ها تقریبا تمام ساختمان ها مانند یک دیگر شده اند و تنها همین اختلاف های جزئی است که ملک ساخت شما را خوش فروش و یا کند فروش میکند.

 

 

یکی از روش های تأثیر گذاری بر ذهن مخاطب استفاده از المان های متفاوت اما استاندار در بنا است. وجود شیشه های رنگی و یا سنگ نمایی متفاوت میتواند برای شما یک امتیاز باشد اما ما یک راه بسیار کم خرج و البته بسیار خاص را برای شما پیشنهاد میکنیم.

 

 

حفاظ نیزاری راهی برای ایجاد تفاوت

 

 

 

حفاظ نیزاری یکی از اقسام حفاظ های مدرن روی دیوار است اما با تفاوت های خاص. این واقعیتی است که هر چیزی که در خارج از خانهها حضور داشته باشد در تصمیم گیری های مشتریان برای خرید خانه بسیار مؤثر است از این رو شاید میلیون ها تومان خرج نما،دربهای ورودی و پارکینگی و نورپردازی بیرونی ساختمان شود اما حفاظ های روی دیوار تا به حال همه یک شکل بودهاند اما حفاظ روی دیوار نیزاری یکی از ابتکارات صنایع فلزی کاوه است. حفاظ نیزاری توانایی این را دارد که به راحتی از ملک زیبای شما محافظت کند و همین هم سبب میشود که در ایجاد امنیت هیچ چیزی از رقیبان خود مانند حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی کم نداشته باشد اما شاخه های حلالی و قوس های بزرگی که در المان های سازنده این حفاظ وجود دارد به راحتی می تواند سواد بصری شما را تلطیف کند و از دیدن این تفاوت خاص در ورودی بنا لذت ببرید. بنا هایی با نمای مدرن یکی از بهترین کاندیدا های استفاده از حفاظ نیزاری هستند و شما با استفاده از این نوع حفاظ روی دیوار به راحتی میتوانید یکی از بهترین انتخاب ها برای زیباتر کردن و امنتر کردن محیط خود را داشته باشید.  

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۸:۵۸

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار با نورپردازی بسیار زیباتر می شود.

امنیت برای شما گاهی خیلی سخت و گاهی بسیار ساده محقق می شود. شاید استفاده از یک راه ساده و بسیار ابتدایی بتواند شما را از خرج دهها میلیونی برای ایجاد امنیت در طرافتان معاف کنید و در عین حال به سادگی هرچه تمام شما را به خواسته هایتان برساند.

 

 

استفاده از حفاظ های روی دیوار مانند حفاظ  شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای یکی از این راه ها ست راهی ساده اما بسیار مؤثر برای جلوگیری از تجاوز به حریم شما شما با استفاده از یک ردیف متراکم از دسته های حفاظ شاخ گوزنی می توانید جلوی بسیاری از تعدی های به حریمتان را بگیرید و این در حالی است که اگر نخواهید از حفاظ روی دیوار برای حفاظت از ملک شخصیتان استفاده کنید باید از دزدگیر ها و یا دوربین های مدار بسته برای ایمن تر کردن محیطتان بهره بجویید که قیمت بسیار بالایی دارند و کارایی آنها هم چندان بیشتر از حفاظ روی دیوار نیست.

 

 

اما راهی هم هست که کارایی و تأثیر حفاظ روی دیوار را به دو برابر افزایش میدهد و احتمالا با بازگو کردن این راه شما در مییابید که چقدر ساده می توان کارایی امنیت را به خانه خود مهمان کرد.

 

 

نورپردازی راهی ابداعی برای بالا بردن امنیت.

 

 

این واقعیتی است که سرقت و سارق عاشق تاریکی است همان طور که این کار کاری سیاه و بسیار نا پسند است همیشه هم در سیاهی ها و در اختفای در سیاهی صورت میپذیرد . این واقعیتی است که اگر شما در جایی پر نور قرار بگیرید احتمال آن که در شب سرقتی از شما انجام شود .

 

 

حفاظ شاخ گوزنی مانند جنگلی زمستانی است به خصوص که اگر با رنگ سفید رنگ آمیزی هم شود دیگر زیبایی یک جنگل برف گرفته را با خود به همراه دارد حالا اگر این حفاظ ها با چند پروژکتور نورپردازی شود حتم بدانید که زیبایی بسیار زیبایی را برای شما به  ارمغان می آورد اما این زیبایی همراه با یک پارامتر امنیتی خواهد بود .

 

 

سارقان برای ورود به خانه محل کار و یا ویلای شما باید از این حفاظ روی دیوار عبور کنند اما اگر این حفاظ تاریک باشد فرصت آنها برای عبور از حفاظ بیشتر خواهد بود ضمنا با نرو پردازی از پایین به بالا نوری درخشان همیشه در چشم کسانی است که می خواهند از روی حفاظ رد شوند و همین اختلال دید میتواند مشکلات بسیار زیادی را برای سارقان فراهم آورد.

 

 

نصب پروژکتور و نور پردازی حفاظ روی دیوار کار بسیار راحت و کم خرجی است اگر هم از پول برق پروژکتور ها اندیشه دارید باید بگوییم که پروژکتور های حال حاضر بسیار کم مصرف هستند و تنها با دو لامپ کم مصرف معمولی کار میکنند پس از این بابت هم هیچ نگرانی را نباید به دل راه بدهید.

 

 

 

با این کار بسیار ساده قدرت حفاظ روی دیوار شما به دو برابر افزایش مییابد و به راحتی می توانید خانه محل کار و ویلای خود را محافظت کنید . این تکنیک آنقدر کار آمد است که سارقان بارها پیش آمده است که قبل از شروع به سرقت خود اول بلایی بر سر نور پردازی مزاحم حفاظ های روی دیوار هدف خود آورده اند پس حتما به این نشانه هم حساس باشید.  

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۸

حفاظ شاخ گوزنی

شاید به این موضوع فکر کرده اید که استفاده از حفاظ شاخ گوزنی می تواند برای ملک شما مفید باشد اما ارتفاع حفاظ های شاخ گوزینرا مناسب نمی دانید از سویی دیگر وضعیت نا متقارن حفاظهای شاخ گوزنی را در منظره و چشم انداز خانه خود مخل می پندارید.

این نظری است که بسیاری افراد در برابر حفاظ شاخ گوزنی دارند این حفاظ شکلی نامتقارن دارد و هر وقت که آن را در محیطی نصب می کنیم برخی از این گلایه میکنند که ارتفاع این حفاظ چندان بلند نیست و از سویی دیگر این حفاظ چشمانداز داخل به بیرون از ساختمان را سد کرده است و ما دیگر نمی توانیم به درستی خیابان را ببینیم این در حالی است که اگر از حفاظ های نیزهای قدیمی استفاده میکردیم دیگر این مشکل پیش نمیآمد و ما با شکل متقارن و موازی آن میتوانستیم به راحتی بیرون از خانه را ببینیم.

 

 

این فکر درستی است که حفاظ های شاخ گوزنی حفاظ های نا متقارنی هستند اما همین عدم تقارن است که حفاظ شاخ گوزنی را در برابر حمله سارقان به سدی بسیار قوی و غیر قابل پیش بینی بدل می کند پس نمی توان حفاظ شاخ گوزنی را متقارن ساخت اما میتوان راهی را در پیش گرفت که دید بصری داخل به بیرون خانه مختل نشود ساکنان خانه بتوانند به راحتی بیرون را ببینند و دیگر از تزاحم ایجاد شده ابراز ناراحتی نکنند.

 

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی نرده

 

 

مهندسان صنایع فلزی کاوه روشی را ابداع کرده اند که به وسیله آن می توان حفاظ شاخ گوزنی را در ارتفاعی بیشتر از معمول نصب کرد این گونه طبقات دیگر حفاظ در برابر دید طبقات یک و دو نیست و طبقات بالا تر هم به خاطر آن که حفاظ مسیر دید آنها سد نمی کند مشکلی با حفاظ شاخ گوزنی ندارند.

 

 

 

این راه با نصب حفاظ برروی یک ردیف نرده بسیار زیبا امکان پذیر است نرده هایی با تزئینات فلزی که می تواند دیده داخل به بیرون خانه را نیز زیبایی بخشد روی دیورا شما نصب میشود و سپس حفاظ شاخ گوزنی روی این نرده ها جوش داده می شود این گونه ارتفاع دیوار هم بلند تر خواهد شد و عملا رد شدن از این حفاظ غیر ممکن خواهد بود. تکنیک نصب حفاظ شاخ گوزنی برروی یک ردیف نرده میتواند خیال شما را از زیبایی و توانایی حفاظ شاخ گوزنی کاملا راحت کند.    

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۷:۳۵

حفاظ شاخ گوزنی

همه ما زمانی را به یاد داریم که در 30 دی 1395 گروهی از آتشنشان های دلاور این سرزمین در ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند. ساختمان پلاسکو یکی از ناایمن ترین وضعیت هایی بود که منجر به یک فاجعه تمام عیار شد. همه در برابر این حادثه غم انگیز این پرسش را از خود پرسیدند که چرا آتشنشان ها در لحظات آخر نتوانستند که آن مکان را ترک کنند.

دلایل بسیار زیادی را برای این موضوع ذکر کرده اند اما یکی از آنها که بسیار غم انگیز بود و در فیلم هایی که در لحظه آخر از این آتشسوزی ثبت و ضبط شد هم نمود پیدا کرد عدم توانایی آتشنشان ها در گذر کردن از نرده های جلوی پنجره نصب شده در ساختمانم پلاسکو به خصوص در طبقات بالا بود . این نرده ها فقط برای این نصب شده بودند که جلوی نفوذ سارقان را از راه پنجره بگیرند اما با انتخاب راهی جای گزین میشد از این فاجعه تا حدی جلوگیری کرد و شاید با انتخاب روشی درست می شد جان چند آتشنشان را حفظ کرد.

 

 

نره هایی که برروی پنجره جوش داده میشود نه تنها برای آتشنشانها در هنگام عملیات نجات بلکه برای همه در هنگام فرار از ساختمان می تواند مانع کشنده ای باشد اما این در برابر این روش غلط چه راه هایی پیش رو است.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی راهی جایگزین

 

 

برای این که هم خانه و یا محل کار شما محافظت شود هم مشکل تخلیه سریع ساختمان برای شما وجود نداشته باشد بهترین راه استفاده از حفاظ های روی دیوار است. حفاظ شاخ گوزنی می تواند کاملا از ورود سارقان از راه دیوار جلوگیری کند و شما دیگر این مشکل را نداشته تا جلوی پنجره های خود را سد کنید.

 

 

 

استفاده درست از حفاظ شاخ گوزنی  در هر نقطه از ساختمان این امکان را فراهم می آورد که شما به راحتی بتوانید از پنجره ها در هنگام فرار استفاده کنید . رساندن افراد به قسمت حیاط ساختمان می تواند جان همه را نجات دهد و همه افراد یک ساختمان می توانند از قسمت حیاط به راحتی خارج شوند بی آن که حفاظ های شاخ گوزنی نصب شده برروی دیوار بتواند مانعی برای فرار شود.   

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۷:۱۲