صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

حفاظ شاخ گوزنی با پایه نرده ای

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ

حفاظ شاخ گوزنی

شاید به این موضوع فکر کرده اید که استفاده از حفاظ شاخ گوزنی می تواند برای ملک شما مفید باشد اما ارتفاع حفاظ های شاخ گوزینرا مناسب نمی دانید از سویی دیگر وضعیت نا متقارن حفاظهای شاخ گوزنی را در منظره و چشم انداز خانه خود مخل می پندارید.

این نظری است که بسیاری افراد در برابر حفاظ شاخ گوزنی دارند این حفاظ شکلی نامتقارن دارد و هر وقت که آن را در محیطی نصب می کنیم برخی از این گلایه میکنند که ارتفاع این حفاظ چندان بلند نیست و از سویی دیگر این حفاظ چشمانداز داخل به بیرون از ساختمان را سد کرده است و ما دیگر نمی توانیم به درستی خیابان را ببینیم این در حالی است که اگر از حفاظ های نیزهای قدیمی استفاده میکردیم دیگر این مشکل پیش نمیآمد و ما با شکل متقارن و موازی آن میتوانستیم به راحتی بیرون از خانه را ببینیم.

 

 

این فکر درستی است که حفاظ های شاخ گوزنی حفاظ های نا متقارنی هستند اما همین عدم تقارن است که حفاظ شاخ گوزنی را در برابر حمله سارقان به سدی بسیار قوی و غیر قابل پیش بینی بدل می کند پس نمی توان حفاظ شاخ گوزنی را متقارن ساخت اما میتوان راهی را در پیش گرفت که دید بصری داخل به بیرون خانه مختل نشود ساکنان خانه بتوانند به راحتی بیرون را ببینند و دیگر از تزاحم ایجاد شده ابراز ناراحتی نکنند.

 

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی نرده

 

 

مهندسان صنایع فلزی کاوه روشی را ابداع کرده اند که به وسیله آن می توان حفاظ شاخ گوزنی را در ارتفاعی بیشتر از معمول نصب کرد این گونه طبقات دیگر حفاظ در برابر دید طبقات یک و دو نیست و طبقات بالا تر هم به خاطر آن که حفاظ مسیر دید آنها سد نمی کند مشکلی با حفاظ شاخ گوزنی ندارند.

 

 

 

این راه با نصب حفاظ برروی یک ردیف نرده بسیار زیبا امکان پذیر است نرده هایی با تزئینات فلزی که می تواند دیده داخل به بیرون خانه را نیز زیبایی بخشد روی دیورا شما نصب میشود و سپس حفاظ شاخ گوزنی روی این نرده ها جوش داده می شود این گونه ارتفاع دیوار هم بلند تر خواهد شد و عملا رد شدن از این حفاظ غیر ممکن خواهد بود. تکنیک نصب حفاظ شاخ گوزنی برروی یک ردیف نرده میتواند خیال شما را از زیبایی و توانایی حفاظ شاخ گوزنی کاملا راحت کند.    

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی