صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

شاسی کشی راهی برای نصب حفاظ شاخ گوزنی

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ

حفاظ شاخ گوزنیهمه میدانند که نصب حفاظ شاخ گوزنی کار بسیار مهمی است. کیفیت نصب حفاظ شاخ گوزنی  بر روی دیوار شما بسیار مهم است. اگر نصب شدن حفاظ شاخ گوزنی شما با نواقصی همراه باشد دیگر شما از امنیتی که این حفاظ برای به وجود آوردن آن ساخته شده است محروم میشوید.

درک قوی و در عین حال مهم فضایی که حفاظ شاخ گوزنی روی آن نصب میشود سبب میشود که شما برای استفاده از انواع روشهای نصب حفاظ شاخ گوزنی دستی باز و دیدی وسیع تر داشته باشد.

گاهی اوقات مهندسان صنایع فلزی کاوه مجبور میشوند راهی برای محافظت درست و کامل از ملک شما در پیش بگیرند که اندکی گران تر از روش های دیگر است  اما این راهی است که با آن شما امنیت خود را تضمین میکند. باید توجه داشته باشید که استفاده از روشی که اندکی خرج شما را در این برهه زیاد می کند عملا از قیمت وسایل و اسناد و اموالی کم میشود که احتمال دارد در یک سرقت از شما از بین برود. با این قیاس درمییابید که هزینه حفاظ شاخ گوزنی شما چندان هم زیاد و بزرگ .

حفاظ شاخ گوزنی و چالش  نصب بر روی دیوار

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی شما باید سطحی نسبتا هموار داشته باشید . این سطح در بسیار از خانه چندان زیاد نیستند برای نصب حفاظ شاخ گوزنی شما  مناسب نیست. برای یک دست کردن این سطح البته بالا بردن نرخ تبدیل مشتریان شما با استفاده از انواع روشها نصب به وجود می آید. یکی از روش های تولید سطح مناسب استفاده از شاسی کشی است.

شاسی کشی در اصطلاح مرسوم کاری است که برای صاف و یک دست کردن روی دیوار و همین طور از بین بردن راه های نفوذ از یک کلاف  فلزی تراز شده بر روی دیوار استفاده میکنن. با این کار نصب حفاظ شاهخ گوزنی شما بسیار ساده تر می شود. تمام رخنه های امنیتی حفاظ شاخ گوزنی شما کاملا پوشیده میشود و حفاظ شما هم در یک خط و یک حالت باقی می ماند و نیاز ینیست که حفاظ شاخ گوزنی شما را دیگر به اظافه کردن متراژ دسته های حفاظ نیست .

البته باید توجه داشته باشید که حفاظ شاخ گوزنی که بر روی شاسی فلزی نصب می شود می تواند از رخنه های کوچک استفاده کرد و در محیط هایی با چند اختلاف سطح  را میتوان به استفاده از مرشد ترجیه میدهیم. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی