صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

تفاوت حفاظ سر نیزه ای مدرن و کلاسیک

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

حفاظ سر نیزه ایحفاظ روی دیوار این روز ها دیگر تفاوت ها و انواع بسیار گوناگونی دارد استفاده های بسیار زیاد از انواع طرح ها و اشکال مختلف در طراحی انواع حفاظ های روی دیوار سبب  شده است که گاه مشتریان و کسانی که دوست دارند از خانه باغ و یا محل کار خود می خواهند با یک حفاظ روی دیوار حفاظت کنند دچار سر در گمی شوند.

اما مژده به کسانی که میخواهند با استفاده از حفاظ های روی دیوار از ملک شخصی خود محافظت کنند. استفاده از انواع حفاظ های روی دیوار میتواند برای شما مفید باشد حفاظ هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوتهای، حفاظ لاله و حفاظ نیزار اما همه اینها شاید نتوانند جای حفاظ های نیزهای کلاسیک روی دیوار را بگیرند. این یعنی باید برای استفاده از حفاظ نیزهای روی دیوار  یک صنعت کرد خوب را انتخاب کرد.

حفاظ های نیزه ای از دیرباز تا کنون به محاظت از خانه و شرکت و کار خانه و باغ ما پرداخته اند اما این تمام ماجرا نیست استفاده. این حفاظ ها دیگر برای سارقان و متجاوزان به حریم خصوصی ما چندان چالش زا نیستند اما باز برخی دوست دارند از حفاظ های نیزه ای استفاده کنند . از این رو حفاظ های نیزه ای مدرن را صنایع فلزی کاوه ابداع کرده است.

حفاظ های نیزه ای مدرن از تلفیق حفاظ لیلیوم و حفاظ نیزه ای کلاسیک ساخته شده است .این واقعیتی است که بزرگ ترین ضعف حفاظ های روی دیوار کلاسیک نیزهای همیشه ناحیه نیزه های آن بوده است برای همین هم کسی که خود را به بالای این حفاظ ها برساند می تواند از آن رد شود اما برای این که حفاظ های سر نیزهای کلاسیک از این مشکل خود تا حد زیادی خلاص شوند میتوان ناحیه سر نیزه ای این حفاظ ها را به صورت یک بوته لیلیوم درست کرد .

با این کار علاوه بر زیبایی خاصی که برروی این حفاظ ها به وجود می آید می توان مانع بسیار خوبی برای مقاومت این حفاظها روی دیوار شما پدید آورد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی