صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

حفاظ لالهحفاظ لاله یکی از انواع حفاظ های بوته ای یا حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی از آنجا که زوائد و ردیف های متراکم و پر شماری دارد یکی از پرطرفدارترین انواع حفاظ های با قابلیت نصب بر روی دیوار است.

اما این حفاظ به واسطه تراکم بالایش و همین طور شکل نسبتا تصادفی و نامنظمی بر روی دیوار شما پدید میآورد تزاحم بصری خاصی را برای شما پدید میاورد و مکان هایی که زیبایی مناظر آنها برای رونق کسب و کارشان اهمیت دارند چندان روی خوشی به این نوع کلاسیک حفاظ شاخ گوزنی نشان نمیدهند. از این رو هنرمندان و صنعتگران صنایع فلزی کاوه به دنبال شکلی هنری تر از انواع حفاظ های بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند. استفاده از یک حفاظ خاص مانند حفاظ بوته ای در این روش یکی از بهترین روش ها بوده است و برای این که اوج زیبایی را در طراحی حفاظ بوته ای شاهد باشیم از حفاظ های لاله برای مشتریان مشکل پسند خود استفاده میکند.

حفاظ لاله و ایمنی آن

حفاظ بوته ای لاله با خم کاری چندین کلاف میل گرد ساخته می شود همین زوایای خمیده آن است که آن را به یکی از زیباترین انواع حفاظ های ساخته شده صنایع  فلزی کاوه بدل کرده است.

حفاظ لاله از آنجا که از انواع حفاظ های بوته ای محسوب میشود انواع زوائد تیز و بسیار خطرناک برای متجاوزان را در خود جای داده است و رد شدن از آن بسیار کار مشکلی است و اگر در ارتفاع درستی ساخته و نصب شود حفاظی بسیار کار آمد برای محافظت از اماکن و املاک شما به حساب میآید .

یکی از پیشنهادهای ما برای زیباتر کردن این حفاظ نسبتا هنری ساخته شده در صنایع فلزی کاوه، رنگ آمیزی دو رنگ حفاظ های لاله است. استفاده از برخی زوائد دو رنگ سبب میشود دورنمای دیواری که بر آن حفاظ لاله نصب شده است به صورت دیواری به نظر بیاید که گیاهی بر آن گل داده است همین طور از داخل گیاهی رونده و تیغ دار را میتوان بر بدنه حفاظ های لاله تنید که آنها را به سرحد زیبایی میرساند برای این کار گیاه رز رونده می تواند بسیار مناسب باشد.     

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۴۷

حفاظ شاخ گوزنیحفاظ بوته ای نسل جدید از حفاظ های موسوم به حفاظ های شاخ گوزنی است . از آنجایی که حفاظ های شاخ گوزنی گاه به خاطر شکل نامنظمشان اسباب تزاحم بصری می شدند نوع جدید از این حفاظ های روی دیوار ساخته شد تا علاوه بر ایجاد ایمنی بسیار بالا بتواند زیبای خاصی را نیز برای شما بر روی دیوار خانه، محل کار و یا کارخانه شما پدید آورد.

این واقعیتی است که زیبایی همیشه در نظم پدید نمیآید و گاهی پدید های بینظم نیز میتواند برای شما یک موضوع بسیار مناسب برای دریافت زیبایی باشد.

یکی از این پدیدهای زیبا بوته زار هایی است که در دشتها می توان آن را به خوبی مشاهده کرد.  نوعی از خرگوش نیز هست در میان بوته های خاردار زندگی می کند و برای خود از این بوته های زیبا آشیانهای بسیارامن پدید می‌آورد.

با الهام از این روش مخفی شدن خرگوش‌ها نوعی حفاظ بوته این به اسم حفاظ لیلیوم در صنایع فلزی کاوه تولید و اجرا شده است. این نوع بسیار زیبای حفاظ های روی دیوار در خود زوائد بسیار تیزی دارند که به خصوص در مراحل ساخت توسط صنعتگران صنایع فلزی کاوه تیز می‌شوند تا متجاوزان به حریم شما با این زوائد به شدت به مشکل برخورد کنند.

استفاده از زوائد گل مانند در حصار لیلیوم آن را به کاملا به بوته هایی با گل لیلیوم بدل می‌کنند استفاده بجا و نصب درست حفاظ لیلیوم میتواند هر محیطی را به اوج توانایی دفاعی برساند. حفاظ بوته ای لیلیوم در اندازه ای بین 70 تا 120 سانت ساخته می شود و تراکم شاخه های به کار رفته در آن نیز میتواند برای ایمنی بالای آن متغیر باشد.

یکی از زیباترین کارهای انجام شده در صنایع فلزی کاوه  رنگ کردن گل های لیلیوم به کار رفته در حفاظ های لیلیوم است. این روش شما را با حفاظی که در آن گلهایی به رنگ طلایی میدرخشند رو به رو میکند و با یک نور پردازی مختصر حفاظهای لیلیوم به کار رفته در بنای شما به اوج زیبایی دست مییابند.   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۸

حفاظ شاخ گوزنیاین که هر خانه ای برای این که به دستبرد سارقان دچار نشود نیاز به یک حفاظ نرده ای دارد که باید به صورت حفاظ نصب شده بر روی دیوار از آن بهره جست شکی نیست. در امن ترین منطقهها  بر روی بلند ترین دیوارها وجود یک حفاظ نردهای میتواند جلوی ورود سارقان را به خوبی بگیرد و این کار باید به سرعت و دقت هرچه تمام صورت بگیرد.

سرعت در این راه به این خاطر اهمیت دارد که خانه هایی که در شرف نصب حفاظ هستند بیشتر به چشم سارقان می آیند و آنها به خاطر این که این خانهها را به زودی از دست می دهند و راه ورود آنها به این خانه ها به زودی بسیار سخت و تنگ می شود به این خانه ها بیشتر دست برد می زنند. پس کارشناسان صنایع فلزی کاوه باید برای نصب حصار های شاخه گوزنی  و بوته این با سرعت بسیار بالایی کار کنند و ظرف مدت یک الی دو روز این حفاظها را برای مشتریان خود نصب کنند. کارشناسان صنایع فلزی کاوه تقریبا از زمان حمل حفاظ  شاخ گوزنی به محل حدود یک الی دو روز زمان نیاز دارند که به صورت کامل این حفاظها را برای مشتریان صنایع فلزی کاوه نصب کنند و تا کنون هم چنین بوده است.

چالش سطح در نصب حصار شاخ گوزنی

دیوارها همیشه به صورت راسته و در یک سطح صاف هموار بنا نشدهاند. گاهی دیوار ها برآمدگی هایی به نام لغاز دارند که در آن پنجره و یا در ها ورودی و باغ پارکینگ را کار میگذارند و یا برای تقویت دیوارها دیوار میان چندین لغاز ساخته شده است این مدل دیوارها در مناطق شمالی تهران بسیار یافت میشود زیرا زمین های این مناطق پر شیب و نا هموار است.

برای فائق آمدن به این مشکل مهندسان صنایع فلزی کاوه راه های بسیار جالبی دارند یکی از آنها استفاده دو ارتفاع حصار بوته ایو یا شاخ گوزنی است فی المثال اگر فاصله لغاز و دیوار اختلاف سطحی 30 سانتی باشد روی دیوار را حصار هایی با طول 90 سانت میپوشاند و بر روی لغاز ها نیز حصار هایی با ارتفاع 120 سانتیمتر این گونه سطحی کاملا نفوذ ناپذیر را برای جلوگیری از نفوذ سارقان به داخل ملک به وجود می آورند. این راه از دیگر روش ها برای حل مشکلات اختلاف سطح بسیار کار آمد تر و بسیار قوی تر است.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۳

چالش های پیش روی طراحی و نصب حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای

حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای را حتما در این وبسایت دیده اید. حفاظ‌هایی که رد شدن از آنها تقریبا غیر ممکن آست و در کنار دیگر روش های محافظتی می‌تواند یکی از بهترین مکمل ها برای سیانت از ملک شخصی شما باشد.

این مهم نیست که ملک شما چند متر و با چه موقعیت جغرافیایی باشد. مهندسان و طراحان و کارشناسان صنایع فلزی کاوه می‌توانند یکی از بهترین حصارها را برای شما طراحی کنند اما در این راه چندان هم بی چالش نیست. استفاده درست از اتصالات و شناخت کامل از محیط می تواند کیفیت حفاظ شاخ گوزنی شما را به اوج خود برساند . 

محیطی که حفاظ شاخ گوزنی روی آن نصب می‌شود می تواند در کیفیت حفاظ شما نقش سرنوشت سازی ایفا کند.

دیوار درپوش سنگی و حفاظ شاخ گوزنی 

حدود 85% حصارهای نصب شده در صنایع فلزی کاوه بر روی دیوارهایی بوده است که درپوش سنگی داشته‌اند این دیوارها در ناحیه تاج خود از سنگ های مرمر برای محافظت و جلوگیری از ورود آب باران به درون دیوار استفاده کرده اند. سنگ‌های تراولتن و مرمریت از جمله سنگ‌هایی است که در این دیوارها برای محافظت و البته زیبایی به کار رفته است از این رو برای نصب حفاظ شاخ گوزنی و بوته‌ای بر روی این دیوارها کارشناسان صنایع فلزی کاوه باید اوج ظرافت در کار را به کار گیرند تا صدمه ای به نمای دیوار وارد نشود.

یکی دیگر از مواردی که در نصب حفاظ های روی دیوار همیشه مورد توجه کارشناسان صنایع فلزی کاوه بوده است اجتناب از درگیری و برخورد حفاظ و نصاب های حفاظ با سیم های برق بوده است. به این منظور طراحان و کارشناسان گروه صنایع فلزی کاوه برای مشاهده مکان و ارزیابی های ایمنی حتما قبل از ساخت حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و یا نیزاری برای بازدید به محل نصب حفاظ می‌آیند و از نزدیک وضعیت مکان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۹

مهمترین دلیل نصب یک حفاظ شاخ گوزنی سر تا سری برقراری امنیت در ملک شخصی شماست کارایی و توانمندی حفاظ شاخ گوزنی به حدی است که شما با استفاده از این نوع حفاظ می توانید تا ۵۰ %از امنیت ملک شخصی تان مطمئن شوید   البته در کنار این روش باید از دیگر روش های امنیتی دیگر مانند دوربین های مداربسته و در های امنی هم استفاده کنید تا امنیت خانه، باغ ملک شخصی و شرکت شما به حد اکثر برسد 

اما حفاظ شاخ گوزنی چه خصوصیاتی دارد که با آن می توان از دستبرد سارقان و متجاوزان جلوگیری کرد.

خصوصیات مهم حفاظ شاخ گوزنی 

حافظ شاخ گوزنی یک حفاظ کاملا فولادی است و به دلیل استفاده فولاد مرغوب در حفاظ های شاخ گوزنی، این حفاظ به این راحتی‌ها خم نمی شود و ورود از میان آن امری غیر ممکن است. 

صنایع فلزی کاوه از بهترین فولاد‌ها با مقاومت بسیار زیاد در برابر خم شدن استفاده می‌کند تا مقاوم ترین حفاظ های شاخ گوزنی را  تولید برای پروژه‌هایی که به آنها محول می شود تولید کند. حفاظ شاخ گوزنی به غیر از جنس خاص اش دلایل دیگری نیز برای ترجیح به دیگر روش های ایمنی و حفاظ ها نیز دارد.

حفاظ شاخ گوزنی به خصوص اگر به صورت متراکم و پر ردیف بر روی دیوارهای قرار بگیرد یک سد کامل در برابر کسانی است که قصد دارند از دیوار شما عبور کنند. به واسطه نامنظم بودن شاخه‌ها و تیغه‌های به کار رفته در این حفاظ هیچ گونه تکنیک خاصی را نمی‌توان برای رد شدن از روی این حفاظ به کار برد.

این را بهتر است بدانید که بیشتر سارقان حرفه‌ای ساختمان برای رد شدن از حفاظ های مختلف تمرین می کنند اما شکل تصادفی حفاظ شاخ گوزنی سبب می‌شود که تمرین کردن برای رد شدن از روی این نوع حفاظ غیر ممکن شود زیرا با درگیر شدن با این حفاظ هر سارقی با چند لایه شاخه های پیش بینی نشده رو به رو می‌شود.

صنایع فلزی کاوه در ساخت حفاظ شاخ گوزنی به عنوان بهترین حفاظ روی دیوار خلاقیت بی نظیری را در طراحی و نصب این حفاظ کار آمد برای مشتریان خود به کار می‌بندد. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار گروه صنعتی کاوه سری هم به بخش پروژه های انجام شده ما بزنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۹

حفاظ روی دیواراین که خانه شما ویلایی، باغ، آپارتمان یا در تهران و یا در شهرستان باشد چندان مهم نیست و این که یک حفاظ روی دیواری و یا چندین دوربین گران قیمت مدار بسته را برای محافظت خانه خود انتخاب کردهاید نیز چندان اهمیت ندارد  بلکه نحوه حفاظت شما از ملک خصوصیتان است که مهم است و خانه شما را در برابر نفوذ سارقان ایمن می کند این که در کجا و در چه شرایطی از روش های ایمنی مرسوم استفاده میکنید اهمیت دارد. در این مطلب ما 5 راه مهم را برای محافظت از خانه و یا مغازه شما معرفی می کنیم و با مزایا و معایب آنها بیشتر آشنا می شویم.

روش شماره 5 استفاده از دزد گیر

انواع دزد گیر های الکترونیک یکی از راه هایی است که شما با استفاده از آن میتوانید خانه و یا ملک تجاری خود را ایمن کنید . این دزد گیر ها انواع و اقسام گوناگونی دارد و به کوچکترین حرکتی در زمان فعال بودن حساساند. استفاده از این دزد گیر ها برای املاک تحاری و اداری توصیه می شود. هزینه نصب دزدگیر ها بسیار بالا ست و هر از چند گاهی سر و صدای بی مورد آنها باعث آزار و اذیت دیگران و همسایه ها میشود.

روش 4 استفاده از دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته این روز ها به یکی از رایج ترین روش های برای محافظت از اماکن اند اما این دور بین ها خود به تنهایی چندان کار آمد نیستند زیرا باید یک محافظ فیزیکی در کنار آنها باشد تا شما از دست برد سارقان در امامن باشید. اما استفاده از دوربین های مدار بسته هم مانند دزد گیرها هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد و در قیاس با انواع حفاظ ها روش هایی بسیار پر هزینه هستند.

روش3 درب های ایمنی

استفاده از انواع درب های ایمنی هم یکی دیگر از انتخاب های شماست اما این روش فقط در آپارتمان ها پاسخگو است و برای تأمین امنیت نواحی خاصی مانند پارکینگ حیاط و باغ و باغچه اصلا کارایی ندارد. وزن این درها بسیار بالاست و گاهی نصب آنها هم با دردسر هایی هم راه است.

روش 2 نصب انواع نرده

برای جلوگیری از ورود افراد و اشخاص به خانه و محل کار نصب انواع نرده دربرابر پنجرهها می تواند مفید باشد اما این کار یک مشکل بزرگ دارد و آن هم از بین بردن راه فرار اشخاص داخل خانه در هنگام آتش سوزی و سوانحی از این دست است در بسیاری از سوانح که حفاظ های نچندان درستی برای خانه و محل کار انتخاب شده است مشکل راه فرار سبب شده است افراد داخل خانه و حتی آتشنشانانی که برای کمک به داخل آمده اند دچار دردسر های جبران ناپذیری شوند.

روش 1 نصب حفاظ روی دیوار

یکی از ساده ترین راه ها و البته بهترین راه های جلوگیری از نفوذ سارقان به خانه، آپارتمان، باغ  و محل کار شما استفاده از حفاظ های روی دیوار هستند وجود این حفاظ ها روی دیوار خانه و باغ و حتی محل کار شما این مژده را به شما می دهد که سارقان با دیدن این حفاظ های روی دیوار حتی به فکر ورد به ملک شخصی شمارا هم از سر به در می کنند . مزیت های حفاظ های روی دیوار را می توان در موارد زیر خلاصه کرد

  • حفاظ  روی دیوار دائمی هستند
  • حفاظ  روی دیوار نسبت به دوربین و دزد گیر احتیاج به نگه داری ندارند
  • این حفاظ ها به گونه های بسیار زیبا ساخته می شوند.
  • حفاظ  روی دیوار نسبت دیگر روش های محافظت ارزان تراست
  • حفاظ روی دیوار به خصوص در انواع شاخ گوزنی و بوته ای نفوذ ناپذیرند.
  • این حفاظ ها همه قسمت های خانه را محافظت می کنند.

روش های ترکیبی

برای محافظت کامل از ملک شخصی خود اگر چند روش محافظتی را در کنار حفاظ روی دیوار به کار ببندید می توانید امنیت خانه و یا محل کار خود را تضمین کنید استفاده از سه روش حفاظ روی دیوار، دزد گیر و دوربین مدار بسته می تواند خانه محل کار انبار و باغ  شما را به دژی دور از دسترس سارقان بدل کند.

     

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۳


حفاظ شاخ گوزنی را در این مقاله می خواهیم از منظری نو ببینیم و درباره آن چند خطی بنویسیم. این که حصار شاخ گوزنی یکی از بهترین و کاربردی ترین روشهای محافظت از املاک است شکی را بر نمی انگیزد. اما این حصار مزایای دیگری نیز دارد که کمتر به آنها توجه شده است. حصار شاخ گوزنی زیباست و اگر به درستی و در جای مناسب از آن استفاده شود به طور حتم میتواند به یک اکسسوار تزئنی مناسب در محیط شما بدل شود.

این واقعیتی است که نما های بازاز یک خانه و یا آپارتمان اولین برخورد ما با آن محیط است و سالانه صد ها میلیون تومان خرج باز سازی و زیباسازی نمای ساختمان ها میشود حال اگر این نکته مهم در ساختمان شما دچار مشکل باشد و یا به درستی طراحی نشده باشد حتما با مشکل مهمی در فروش خانه مواجه خواهید شد.

شاید پاسخ شما به این نکته آن باشد که هزینه حصار های شاخ گوزنی بالا ست و دردسر زیادی برای نصب باید تحمل کنیم از این رو عطای تهیه حصار شاخ گوزنی را باید به لقای ان بخشید اما این تفکر درستی نیست زیرا با انتخاب درست سازندگان حصار شاخ گوزنی خود میتوانید آن را به زیبایی هرچه تمام تهیه کنید ودر عین حال با طراحی درست و مهندسی محیط نصب حصار شاخ گوزنی بر روی دیوار منزل ، باغ و یا شرکت خود از زیبایی دو چندان بنای خود نیز بهرمند شوید.

حفاظ شاخ گوزنی و طراحی دقیق و زیبایی آن

صنایع فلزی کاوه برای طراحی و دیزاین مناسب حفاظ شاخ گوزنی توانایی های منحصر به فردی دارد و مهندسان این شرکت تنها به فکر جوش دادن و سر هم کردن یک حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار املاک شما نیستند. با در نظر گرفتن فضای سبز و همین طور فرم نمای خانه آپارتمان و یا باغ و شرکت شما حفاظی باید طراحی شود که حس یک باغ زمستانی زیبا را برای شما تداعی کند حفاظ شاخ گوزنی با تعداد ردیفهای شاخه های مناسبش می تواند حس یک جنگل متراکم را برای شما تداعی کند و همین دورنما و منظره ملک زیبای شما را زیباتر و دوست داشتنی تر می کند برای این که از زیبایی دو چندان حفاظ های شاخ گوزنی تولید شده در صنایع فلزی کاوه بیشتر آگاه شوید حتما سری به بخش گالری وبسایت ما بزنید.   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۷