صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ب.ظ

مهمترین دلیل نصب یک حفاظ شاخ گوزنی سر تا سری برقراری امنیت در ملک شخصی شماست کارایی و توانمندی حفاظ شاخ گوزنی به حدی است که شما با استفاده از این نوع حفاظ می توانید تا ۵۰ %از امنیت ملک شخصی تان مطمئن شوید   البته در کنار این روش باید از دیگر روش های امنیتی دیگر مانند دوربین های مداربسته و در های امنی هم استفاده کنید تا امنیت خانه، باغ ملک شخصی و شرکت شما به حد اکثر برسد 

اما حفاظ شاخ گوزنی چه خصوصیاتی دارد که با آن می توان از دستبرد سارقان و متجاوزان جلوگیری کرد.

خصوصیات مهم حفاظ شاخ گوزنی 

حافظ شاخ گوزنی یک حفاظ کاملا فولادی است و به دلیل استفاده فولاد مرغوب در حفاظ های شاخ گوزنی، این حفاظ به این راحتی‌ها خم نمی شود و ورود از میان آن امری غیر ممکن است. 

صنایع فلزی کاوه از بهترین فولاد‌ها با مقاومت بسیار زیاد در برابر خم شدن استفاده می‌کند تا مقاوم ترین حفاظ های شاخ گوزنی را  تولید برای پروژه‌هایی که به آنها محول می شود تولید کند. حفاظ شاخ گوزنی به غیر از جنس خاص اش دلایل دیگری نیز برای ترجیح به دیگر روش های ایمنی و حفاظ ها نیز دارد.

حفاظ شاخ گوزنی به خصوص اگر به صورت متراکم و پر ردیف بر روی دیوارهای قرار بگیرد یک سد کامل در برابر کسانی است که قصد دارند از دیوار شما عبور کنند. به واسطه نامنظم بودن شاخه‌ها و تیغه‌های به کار رفته در این حفاظ هیچ گونه تکنیک خاصی را نمی‌توان برای رد شدن از روی این حفاظ به کار برد.

این را بهتر است بدانید که بیشتر سارقان حرفه‌ای ساختمان برای رد شدن از حفاظ های مختلف تمرین می کنند اما شکل تصادفی حفاظ شاخ گوزنی سبب می‌شود که تمرین کردن برای رد شدن از روی این نوع حفاظ غیر ممکن شود زیرا با درگیر شدن با این حفاظ هر سارقی با چند لایه شاخه های پیش بینی نشده رو به رو می‌شود.

صنایع فلزی کاوه در ساخت حفاظ شاخ گوزنی به عنوان بهترین حفاظ روی دیوار خلاقیت بی نظیری را در طراحی و نصب این حفاظ کار آمد برای مشتریان خود به کار می‌بندد. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار گروه صنعتی کاوه سری هم به بخش پروژه های انجام شده ما بزنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی