صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع نرده، حفاظ و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

صنایع فلزی کاوه

تلفن واحد فروش: 021284270
خانم مهندس شکری: 09107500527

طبقه بندی موضوعی

افزایش امنیت محیط‌های بزرگ با چند روش امنیتی

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷ ق.ظ

امنیت

امنیت یکی از مهمترین ملزوماتی است که در یک سرمایه گذاری نیازمند آن هستیم و این با شرایط خاصی برای سرمایه گذاران به وجود میآید.

اما همیشه این جامعه نیست که مسئول به وجود آوردن امنیت برای ما نیست و ما نیز برای به وجود آوردن این امنیت برای خود نیز مسئولیم این مسئولیت با فراهم آوردن انواع روش ها امنیت برای سرمایه گذاری خود به صورت تام و تمام انجام میپذیرد.

روش های امنیت که در این مقاله به آن میپردازیم استفاده از لایه های امنیت مؤثر برای به دست آوردن بالا ترین کیفت امنیت در محیط های بزرگ است.

انبارهای بزرگ و کارخانهها برای حفاظت نیاز به یک یا چند روش امنیتی هستند و اکتفا به یک مورد و یک روش امنیت می تواند سرمایه و کار و کسب شما را با تهدید جدی رو به رو کند .

قدم اول تشکیل تیم امنیتی

این که بیش از یک نفر را برای امنیت محیط خود استخدام کنید و وظیفه های حراست فیزیکی را به بیش از یک نفر بسپارید این افراد وظیفه دارند خلل های امنیتی مجموعه شما را به شما گزارش دهند و شما نیز برای خود یک هدف مهم در این زمینه تعیین کنید که اولویت شما حل این مشکلات باشد.

ایجاد موانع فیزیکی

از انواع نرده، حفاظ های قابل نصب بر روی دیوار استفاده کنید. این موانع یک بار برای شما ساخته می شود به خاطر جنس فولادی بسیار مقاومتشان بسیار بالا ست و نقاط کور و دور از دسترس شما را بسیار خوب پوشش میدهد این حفاظ ها میتواند در نقاطی که کاملا جلوی چشمان شماست و جاهایی که کمتر به آن نظر میافکنید نصب شود. استفاده از حفاظ هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی  با ارتفاع مناسب در دورتادور محیط کارگاه کارخانه و یا انبار شما سبب می شود که حتی وقتی که تیم امنیتی شما از مکان هایی در یک محیط بزرگ غافل اند این مکان ها مصون و حفاظت شده باشند.

استفاده از روش های مدرن

برای روش های مدرن حتما از دوربین های مدار بسته و دزدگیر ها با آژیر خطر استفاده کنید این روش ها در کنار روش های سنتی مانند نصب انواع حصار های شاخ گوزنی و آبشاری میتواند جواب گو باشد البته باید توجه داشته باشید که استفاده از انواع دوربین ها و آژیر های خطر مستلزم رسیدگی و تعمیرات دائمی است و خیلی اوقات سارقان با معیوب کردن بخشی از این تجهیزات به رخنه های امنیتی دست مییابند.

روش های امنیتی شما در کنار هم می تواند از برای شما بسیار مفید باشد. برگزیدن روش ها ارزان مانند کشیدن سیم های خاردار دیگر برای حفاظت کاملا قدیمی شده است و این روشها به راحتی از سر راه سارقان برداشته میشود همین طور ترجیح یک روش به دیگری به واسطه لحاظ کردن شرایط نیز می تواند تبعات فاجعه باری برای شما به وجود آورد

این واقعیتی است که ارزش کسب کار شما را خرجی که برای امنیت آن کسب و کار انجام میدهید مشخص میکند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی